برای بستن ESC را فشار دهید

مدیریت کسب و کار به شیوه بیل گیتس + ویدیو راهنمای واگذاری کارها

بسیاری از مدیران کارها را به‌سختی واگذار می‌کنند. آن‌ها اغلب علاقه‌ای به واگذاری کارها ندارند یا در انجام آن ناتوان هستند و درنتیجه فرصت‌های پیشرفت خود را محدود می‌کنند همیشه یکی از بزرگ‌ترین سؤالات من در مدیریت کسب‌وکار این بوده که سازمان‌های بزرگ که چند صد هزار کارمند دارند، چطور کارمندانشان را مدیریت می‌کنند؟! چطور کسانی مثل بیلگتس با کمترین مشغله ممکن این‌قدر درآمد دارند؟! به‌راحتی مسافرت می‌روند، وقت برای تفریح دارند، کتاب می‌خوانند و… ولی ما با کمتر از 10 کارمند حتی نمی‌توانیم سه روز کسب‌وکارمان را ترک کنیم! همه‌چیز به هم می‌ریزید! همیشه با کوهی از کارها مواجه هستیم و حسرت یک تفریح یک‌هفته‌ای بدون دغدغه به دلمان مانده است.

تبدیل مشکلات به فرصت‌هایی برای نوآوری

اغلب یک مشکل بخصوص مشکل دارای ابعادی بحرانی توجه بیشتری به خود جلب می‌کند در مقایسه با یک ایده نوآورانه.تصمیم‌گیری مدیریتی به هنگام بروز مشکلات وارد صحنه می‌شود.هنگامی‌که سود کاهش می‌یابد عملکرد کارکنان ضعیف است یا کالا یا تکنولوژی ما موفقیت مورد انتظار را به دست نمی‌آورد .در مورد اجبار به تصمیم‌گیری‌های مشکل صحبت می‌کنیم انتخاب سخت یا تصمیم مشکل واقعاً بدان معناست که باید از بین انتخاب‌های نامطلوب یکی را بگزینید و انتخابی جذاب در منوی امکانات خود ندارید.

درآمد پایدار (ویژه دیزاینر ها و برنامه نویس ها)

حتماً کارتون پینوکیو را تماشا کرده‌اید! تصور کنید چیزی به نام درخت پول واقع وجود داشت، می‌توانستیم با توجه به تخصصی که داریم بر روی چیزی سرمایه‌گذاری کنیم و درآمد پایدار داشته باشیم. درآمد پایدار یعنی اینکه یک‌بار یک کاری را انجام دهیم و تا چند سال از نتیجه آن کار درآمد کسب کنیم. بدون دغدغه قطع شدن حقوقمان به مسافرت بریم و بتوانیم در خواب هم درآمد داشته باشیم. در ادامه شمارا با 5 راهکار آشنا خواهیم کرد.

ده ایده بازاریابی که بازاریابان فاش نمی‌کنند!

می خواهیم ده ایده ای که بازاریابان حرفه ای هرگز فاش نمی کنند را برای شما برملا کنیم؛ راز هایی که در کمال سادگی می تواند در فروش شما تاثیرات چشمگیری داشته باشند. این رازها حاصل پژوهش های “الکساندر هیام” نویسنده کتاب های بازاریابی دامیز است. ایده بازاریابی را بنویسید به آن متعهد بمانید  خردمندانه در برنامه‌ی بازاریابی کسب‌وکارتان سرمایه‌گذاری کنید.

میخواهید نامتان بیانگر چه باشد؟

انتخاب نام برند در معرفی کسب و کار شما مهم است. نامی انتخاب کنید که از تصاویر مطلوب و جایگاه موردنظرتان حمایت کند! ویژگی‌هایی که خوب است نام تجاری منتقل کند شامل نوع خدمت سرعت کیفیت مهارت تخصص کارایی آسانی ابتکار تخصص و آگاهی خاص تجارت می‌شود در نام شرکت از کلماتی مانند کیفیت و خلاقیت استفاده نکنید حتی اگر این کلمات پیشنهادات شمارا به‌خوبی تعریف کند عادلانه باشد یا نه معمولاً بین شرکت‌هایی که ادعا می‌کنند بهترین‌اند و مشتریانی که اعتقاددارند آن‌ها بهترین هستند رابطه‌ای معکوس وجود دارد.

روش های مقابله با شکست

هر کاری را که شروع کنید و قدم در هر راهی که بگذارید، امکان شکست خوردن وجود دارد و این احتمال، امری طبیعی است. کافی است نگاهی به آدم‌های معروفی بیندازید که بارها و بارها شکست خورده‌اند اما تسلیم نشده‌اند و باز از نو شروع کرده‌اند. جک ما ثروتمندترین مرد چین و مؤسس فروشگاه اینترنتی علی‌بابا یکی از همین نمونه‌هاست. او سه بار در کنکور  و 30 بار درخواست استخدام رد شد و شکست خورد ولی هم‌اکنون بیش از 20 میلیارد دلار ثروت دارد. در ادامه روش‌های مقابله با شکست را به شما آموزش خواهیم داد.

دلایل ضعیف شدن مدل کسب و کار

فضای کسب‌وکار ذاتاً رقابتی است. مانند مسابقات بوکس، رقابت شما نیز می‌تواند با طولانی‌تر شدن آن و گذشت زمان تضعیف شود. گاهی دلیل ضعیف شدن کسب‌وکار را می‌شود فهمید و گاهی نه. در این مقاله به نقاط ضعف کسب و کار و روش های بهبود آن خواهیم پرداخت. راجع به نشانه‌هایی که نشان می‌دهد کسب‌وکار شما ضعیف شده است، صحبت می کنیم. و به شما نشان می‌دهیم چطور می‌توانید این روند را شناسایی کنید و در راستای بهبود و اصلاح آن گام بردارید.

همین الان نام و ایمیل خودتان را بنویسید تا این کتاب را برای شما ایمیل کنیم

1972
بازاریابی تلفنی موفق